• 3D laser scan

    3D laser scan

    3D scanning technology has long been the goal and strength of NEH. NEH has applied 3D scanning technology to record the current status of architectural works, as-built for construction structures, build up models of thermal power plants, oil refineries, and monitor large structures such as chimneys, silos, tanks of chemical petroleum tanks.

  • NEH own 1st Leica Nova MS50 in Vietnam

    NEH own 1st Leica Nova MS50 in Vietnam

     The new Leica Nova MS50 1" Multistation combines the functionality of an imaging total station and 3D laser scanner into one instrument. Add robotic functionality and GNSS connectivity as options. 

  • History and development

    History and development

    Formally established in 2005, however the key members of the NEH have to work together in the field of surveying and mapping since 2001. After more than 10 years, NEH owns a system of modern instrument and qualification staff.

     

  •  NEH Engineering Survey and Mapping Co.,Ltd

    NEH Engineering Survey and Mapping Co.,Ltd

     Formally established in 2005, however the key members of the NEH have to work together in the field of surveying and mapping projects since 2001. After more than 10 years of construction and development, NEH owns a system of modern instrument and qualification staffs

Customers & Partners

Location


View Company Map in a larger map

NEH owned Leica TS02

Published: 18/02/2014 01:50:03 AM - Number view: 9192

Thực hiện kế hoạch của hội đồng quản trị và ban giám đốc, quyết tâm biến năm 2010 thành năm phát triển đột phá của công ty. Đầu tháng 4-2010 NEH tiếp nhận máy toàn đạc điện tử Leica TS02 Ultra được đặt hàng từ Thụy SỹMáy toàn đạc điện tử Leica TS02 là dòng máy toàn đạc điện tử mới nhất của hãng Leica Thụy Sĩ, máy có nhiều cấu hình để khách hàng lựa chọn, trong lần này NEH đã lựa chọn cấu hình máy có chế độ đo xa không gương xa nhất hiện nay của hãng (>1000m), máy có độ chính xác đo góc 5″, độ chính xác để đáp ứng được những nhu cầu phổ biến.Riêng chức năng đo cạnh không gương >1000m của máy, hứa hẹn sẽ mang lại những đột phá, hiệu quả bất ngờ với những công trình đo đạc địa hình và đo nghiêng của các công trình cao tầng và dạng tháp mà từ lâu đã là thế mạnh của NEH. Từ nay, những ngọn núi cao, những vách núi, thác nước nguy hiểm sẽ không còn phải cậy nhờ tới đôi chân của nhân viên NEH nữa. Công nghệ mới sẽ làm giảm bớt những nguy hiểm nhọc nhằn, nâng cao độ chính xác, tiết kiệm thời gian hơn cho những nhân viên.

Sắp tới NEH, sẽ tiếp tục nhập khẩu máy thủy chuẩn độ chính xác cao NAK2 của Leica với độ chính xác đo độ cao lên đến 0.3mm/ 1km nhằm phục vụ cho công tác quan trắc lún, trắc địa công trình.

Như vậy, chỉ tính trong quí 1 năm 2010, NEH đã đầu tư vào máy móc với giá trị gần 1 tỷ đồng. Với những hợp đồng kinh tế đã kí, NEH tin tưởng năm nay sẽ là năm đột phá của công ty.

Tin tức khác: